آخوند چگونه موجودی است؟

کسانی که مثل من کودکی خود را در حکومت اسلامی گذرانده اند خوب می دانند که شستشوی مغزی کودکان از همان اوان کودکی به چه صورت شکل گرفته و اجرا می شود و نمایندگان دین و مذهب چگونه از همان ابتدا از هیچ تلاشی برای انحراف صد در صدی فکر و ذهن ما از واقعیات فرو گزار نبوده و نیستند و برخی اوقات هم متاسفانه پدر و مادر های ما خود کاتالیزوری بودند برای این پروسه .چون در عصر ما نمایندگان دین و مذهب همان آخوند ها هستند و مردم دینی و مذهبی برای پر کردن چاله چوله های ایمانشان به آنها رجوع کرده و حرفشان را بدون چون و چرا می پذیرند و باز به دلیل تقدسی که از کودکی به ما القا شده که احترامی خاص برای آخوند ها قائل باشیم لذا به جهت این که یادمان نرود که این موجودات کثیف و خرافی که از کودکی فکر می کردیم باید به آن ها احترام گذاشت چه آدم هایی هستند بر آن شدم تا فقط چند صفت کوچک آن ها را برشمرم تا گوشه ای از ماهیت اصلی آخوند را یک بار دیگر یاد آوری کرده باشم.
آخوند موجودی است که : موسیقی را حرام می داند ،ساز نواختن را مذموم می پندارد و خود هیچگاه به موسیقی گوش نمی دهد.رقص را بسیار بسیار حرام و اسباب گناه می پندارد و از ریشه و بن با آن مخالف است.با خوانندگی زن مخالف است.با مجسمه سازی و شطرنج مخالف است.با بازی های سرگرم کننده مخالف است.ستون دین او با چند ورق بازی یا چند سی سی الکل در پستوی خانه ای به خطر می افتد.پس در وحلۀ اول موجودیست مخالف فرهنگ و هنر و سرگرمی مخصوصا از نوعی که به انسان نشاط می دهد.چون ترس از شاد بودنِ انسان ها ستون بدن هر ملایی را به لرزه می افکند پس تنها در حالتی که انسان ها ذلیل، خوار، و گریه در کن باشند ملا می تواند بر آن ها حکومت کند. .هر عقب نشینی هم که آخوند های حرامزاده در طی سی سال حکومتشان انجام داده اند از روی اجبار و حفظ بیضۀ اسلام بوده است وگرنه مدینۀ فاضلۀ ملا همان سال های اوایل انقلاب اسلامی است که انسان جرات نفس کشیدن را نیز نداشت.
آخوند موجودیست که با پوشیدن شلوار جین ،کراوات و اتوی لباس و جزییاتی از این دست که اصلا ارزش فکری ندارند مخالف است و برای آن ها حکم صادر می کند و عقیده دارد لباس کثیف بر تن او لباس پیغمبر اسلام است در صورتی که محمد هم لباسی اینگونه نمی پوشید و این لباس اختراعی است که بعد ها شکل گرفت.آخوند با لباس خود بین خود و دیگران تمیز قایل میشود و از این راه و فقط از این راه ارتزاق می کند.
آخوند موجودی است که با آزادی ،دموکراسی و ...مخالف است و در صورتی که به دین او نقدی وارد باشد حاضر است آن را با شمشیر خفه کند.او از دانستن مردم می ترسد و از این رو بسیار در حماقت مردم می کوشد.
آخوند موجودی است که هر چقدر تو را در خرافات دینی مصمم تر ببیند بیشتر تو را تشویق می کند.آخوند کاتالیزور فرآیند حماقت و نادانی و جهل است.چون کار او فروش خدا و پیغمبر و دین و مذهب و گنبد و امامزاده و ضریح و کعبه و تسبیح و پارچه و آب و دعا و صیغه و زن و ...است و هیچگاه در جهت بالا رفتن سطح فکری تو گام بر نمی دارد.هیچ آخوندی تو را به کتابخوانی (نه از نوع اسلامی) و هنر تشویق نمی کند.برای او نادانی تو از همه چیز مهم تر است.
آخوند موجودی است که به حجاب اسلامی آن هم از نوع چادر و چاقچورعقیده دارد و اگر شما برقع هم بر چهره بزنید که چه بهتر او از این کار لذت می برد و از نظر او مانعی در خریت نیست.او عقیده دارد تمام دختران بالای 9 سال در دنیا باید مطابق آن چه قرآن گفته خود را بپوشانند و گرنه نظام هستی از هم فرو می پاشد و انسان ها آلت به دست در خیابان ها به جان یکدیگر می افتند.
آخوند موجودی است که برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی از قبیل مشکلات جنسی مشکل اعتیاد مشکلات تحصیلی و... راه حلی ندارد و کاربرد ملا در فاتحه خوانی ،روضه، خطبۀ عقد و ...است.
آخوند موجودی است که در آمدش از راه چاپیدن من و توست و از مفت خوری مال دیگران روزگار سپری می کند.به دین جهت در ردۀ گشاد ترین اقشار جامعه محسوب می شود.
آخوند موجودی است که دنیای نقد تو را به نسیه می خرد و تو را به بهشتی که خود نیز به نبود آن مطمئن است حواله می دهد وعقیده دارد که این بهشت برین جز درسایۀ اجرای احکام نوشته شده در رسالۀ خود یا همکاران کثیفش حاصل نمی شود و راه یکی است و آن راه ملا است.
باور کنید خسته شدم از بس که در مورد آفت ها و کثافت های وجود ملا در جامعه فکر کردم.
بقیه را خود میدانید یا مستقیما با آن ها دست و پنجه نرم کرده اید. صد ها نکتۀ دیگر میشود به این گفته ها افزود.
آدمی وقتی به تاریخ چند صد سالۀ اخیر ایران نگاه می کند و نقش خرابکارانه،متحجرانه ، لجنبار،پر از دروغ و حیله گرانۀ آخوند ها را در توطئه های مختلف می بیند،اگر دمی حواسش پرت شود و یک لحظه به این بیاندیشد که اگر چنین قشر مکاری خود به صدر حکومت برسند چه بلایی بر سر مردم زیر دست می آید تازه متوجه می شود که کجای کار است و بدبختی و نکبت کنونی حاصل حکومت چه کسانی با چه عقاید متحجرانه ایست و آنهایی که سی سال پیش قدرت را در دست گرفتند ماحصل چه تفکراتی هستند.

۲ نظر:

Unknown گفت...

Oonvaght in ettelaate faravan ro shoma az koja avordid?

Khodetoon tahala chand ta akhund mishnakhtid? Ya inke shayad in ettelaate daghigh va por mohtavaye shoma az aanche dar akhundhaye television va rooznameh dideid ya khandeid miyad.

Agar faghat television negah karde bashid, ke behtare avval chand ta akhund ro beshnasid va az nazdik bahashoon harf zade bashid, bad ezhare nazar konid.

Agar ham chandtaishoon ro mishnakhtid va intor ke shoma tarifeshoon kardid boodan, pas bazam nemitoonid in harfaii ro ke zadid ro be hameye akhundha nesbat bedid. Chon bande khodam shakhsan, az oon akhundaii ke shoma tarifesho mikonid, didam. Vali akhundaye khoob ro ham ke hichkodoom az in khosoosiyati ro ke shoma beheshoon nesbat midid, nadashtan, ro ham didam..

Che khoobe age hameye adamha, bejaye inke sari, harfashoono jambandi konan, va az rooye ehsasat harf bezanan, kami ham ba fekre monaseb va mantegh sohbat konand. Injoori hame az hame chiz yaad migiran!

Merci.

Alireza گفت...

در جواب "شاید" :
هر کس در جامعه ایرانی زندگی کرده باشد این مطالب را و وضوح در می یابد.
احتیاجی به این همه زور زدن نیست !