ندایی که هرگز نخواهد مرد...



از شنیدن خبر کشته شدن چندین نفر در ایران بسیار ناراحت شدم.ناراحتیم آن جا اوج گرفت که فیلم و عکس های مربوط به کشته شدن دختری بیگناه به نام ندا صالحی آقا سلطان را دیدم.از خودم واقعا بدم می آید که چرا من نباید دچار چنین سرنوشت شومی شوم.این دختر عزیز یکی از هزاران نفری است که این رژیم در راه اسلام قربانی کرده.اما عکسها و فیلم دردناک جان دادن او برای همۀ جهانیان می تواند گویای عمق پست فطرتی اسلامگرایان در سرکوب و کشتار باشد. برای همدردی با مرگ این دختر عزیز و شجاع عبد القادر بلوچ تظاهراتی وبلاگی راه انداخته که مضمون آن نامه ای به رهبر آدم کشان و جانیان اسلامی است.بار دیگر رژیم پست و بی شرف اسلامی و در راس آن سید علی چلاق نشان دادند که حتی در سرکوب و کشتار از هیچ رویۀ اخلاقی و وجدانی پیروی نمی کنند.حرف خاصی برای سگ پیری که نزدیک موت است ندارم.فقط می گویم گدای چلاق اگر عمر کثیفت قد داد باید سعی کنی همان روضۀ کربلایی که در روز جمعه در مظلوم نمایی خود خواندی را در دادگاه محاکمه ات تکرار کنی.اما با این تفاوت که آن روز یک مشت آدم جیره خوار و خایه مال برایت از روی ریا اشک نمی ریزند بلکه همگان به ملاگری تو خواهند خندید.منتظر روز پایین کشیدن حکومت عمامه و ریش خواهم ماند.مطمئنم به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

۴ نظر:

Mani Behrouz گفت...

درود بر تو عزیزم
:*********

ناشناس گفت...

hi friend. i have a new channel at youtube. take a look if you have time pls. the name of my channel at

youtube is: PERSIANATHEISM

Thanks for good job.

dl660k

elkhani گفت...

سلام
اومدم یه عالمه حرف داشتم براتون بگم ولی یواش یواش میگم براتو...
اولش باید بگم خیلی خرید که دارید وطن خودتون رو میفروشید...چقدر بهتون صهیونیست ها پول میدن تا مطلب برا ایران بنویسید حتما تا خر خره براتون پول دادن
بوی تعفن تون حتی به خونه ماهم داره میاد از اون ور آبهاااااا
آدم چقدر باید کثیف باشه و حقیر و البته مزدور باشه که وطن و آب و خاک خودشو بفروشه..
خجالت داره والاه
آلله سسیزی پیس گونه قوی سون الله سیزی محو و نابود السین ..
مرگ بر هر چی منافق کثیفه..
مرگ بر هر چی وطن فروشه
مرگ بر هر چی مزدور امریکا
مرگ بر تو و جد و آبادت...
آشغال
magar-mouod.mihanblog.comncer

FaЯshid گفت...

سلام دوست عزیز
روزگارت خوش
من از پرتابه اومدم. خواستم بهت بگم اگه خواستی مینیمال هاتو جایی غیر از وبلاگت بنویسی پرتابه به شدت توصیه میشه. به خصوص این که هیچ محدودیتی تو نوشتن نداری.
پیشاپیش خوش اومدی به پرتابه