کثافتی که بر وبلاگ میرصیافی چسبانده شد

در وبلاگ خُسن آقای عزیز مطلبی دیدم که عینا نقل می کنم تا مادر قحبگی ایادی رژیم بیش از پیش مشخص شود:

وقاهت ولایت وقیح را پایانی نیست

weblog_omidreza_mirsiafi.jpg
هزار بار به وبلاگ نویسان سیاسی هشدار داده‌ام که در سیستم‌های وبلاگی ایرانی ننویسید، برای هزار و یکمین مرتبه هشدار می‌دهم برادران و خواهران بیدار، بیدار شوید! نیازی نیست در بلاگ فا یا پرشین بلاگ بنویسید، ده ها سیستم بهتر وبلاگ نویسی خارجی وجود دارد، که هم بهتر هستند و هم امنیت شما را بهتر تامین می‌کنند، چرا سری که درد نمی‌کند را دستمال می بندید!؟ عده‌ای استدلال می‌کنند که سیستم‌های وبلاگی خارجی را نمی‌شناسند! جل الخالق ده‌ها راهنمای استفاده آسان برای این سیستم‌ها نوشته شده، کمی به خود زحمت بدهید و از آن سیاه چال‌های اسلامی خارج شوید. حداقل به عنوان دهن کجی هم که باشد باید از بلاگفا و پرشین بلاگ خارج شوید و این سیستم‌های ملایی را تحریم کنید.
یک نگاه به وبلاگ امیدرضا میرصیافی بیندازید. تا پریروز خود بلاگفا با حذف نوشته‌های او، از وبلاگ او به عنوان یک سایت تبلیغاتی استفاده می‌کرد و از امروز دیدم که آنرا به عکس قاعد اعظم هم مزین کرده‌اند. عکس بزرگی از سید علی چلاق را در صفحه اول آن قرار داده‌اند و با وقاهت کامل به ما دهن کجی می‌کنند.
من به شما التماس می‌کنم، برای دهن کجی به رژیم ملایان هم که شده سیستم بلاگفا و پرشین بلاگ را تحریم کنید.
این چه منطقی است که وبلاگ نویسان سیاسی مخالف رژیم دارند!؟ هم با رژیم مخالف‌اند هم در دامان کثیف ترین حقوق بگیران آنها لانه کرده‌اند!!
اگر کسی خواست از بلاگفا نقل مکان کند، من شخصا حاضرم برای آنها وبلاگ در بلاگ اسپات درست کنم. خواهش می‌کنم کمی بیدار شوید.

۳ نظر:

Unknown گفت...

با درود نازنین

نویسنده وب لاگ www.jahanidegar.blogspot.comهستم
سپاس گزار میشوم به وبلاگ من سری بزنی و اگر مایل بودی آن را در لیست وبلاگهایت ببینم خوشحال میشوم
آرش

masoud گفت...

درود

خوب شد خودت اومدی تو وبم چون یادم رفته بود لینکتو تو وب جدیدم بذارم.

راستی علاوه بر بلاگفا و پرشین بلاگ میهن بلاگ هم هست.

http://kheradgeraee.blogspot.com/

بدرود. پاینده ایران

سرزمین جاودان گفت...

درود دوست عزیز
ممنون از اینکه تارنمای بهرام مشیری رو هم لینک کردی
راستی آدرس سرزمین جاودان عوض شد.
فیلترمون کردن
http://sarzaminejavdan3.blogspot.com/